MAY/FLO

SÄLLSKAPSSJUK

Kategori: Allmänt

Vilken tur att man har trevliga arbetskamrater som kommer tidigare för att ta en kopp kaffe och en cigg och babbla lite innan alla vaknar på bygget och innan dom börjar sitt pass. De kan jag säga att jag saknar, arbetskamrater. Jag har en underbar arbetskamrat där uppe men vi ses inte många sekunder på en natt. Så de saknar jag en hel del eftersom att jag är ganska pratsjuk som person. Men nu kommer Angela snart här och det ska bli trevligt som tusan. Jag väntar med spänning på vad hon har i görningen. Ikväll är sista passet och sedan tar jag helg i 9 nätter och då har jag sån tur att min Älskade efterlängtade kusin är i stan. En fika med älskade kusin och sedan har vi planerat in en fika jag och Angela då vi fö en gångs skull är ledig samtidigt. Efter de ska jag bara mysa med bäbis och kvinnan min. Inga fler planer än så länge. En utgång till helgen vore nått!!
Kommentera inlägget här: