MAY/FLO

NOTERA

Kategori: Allmänt




Jag har suttit och snokat lite på instagram nu och kommit fram till att det inte är lika intressant längre. Folk verkar sakta men säker ge upp den grejen. Tråkigt men sant. Jag är dock själv likadan. Eller snoka och snoka, jag kollar på alla kändisar som till exempel "Kurt" och "Blaine". Undra vad nästa grej blir, först var det Lunarstorm (i Sverige) sedan blev det Facebook och nu instagram. Vad kommer efter de? Kan man komma på något nytt som inte finns redan? När tar alla idéer slut liksom. Undra hur det ser ut om kanske tre år, jag har svårt att tro att Instagram är grejen då, då det redan börjar se lite tråkigare ut där. Men nu är i vart fall klockan snart sex vilket betyder att personalen som ska ta över här kommer om ungefär en timme. Jaaa! På tal om ingenting! I måndags skrev vi på papperna på bytet av lägenhet! Äntligen! Nu ska vi bara vänta på ett svar och ett godkännande av allas hyresvärdar, förhoppningsvis får vi veta om ungefär fyra veckor men det kan ta upp till åtta veckor. Vi ska ringa och stressa na litegranna. Vi hoppas på en sommar i vår nya lägenhet i Solna med tio minuter till stan istället för 40 och 55 minuter till jobbet istället för två timmar. Blir den vår så blir det många uteserveringar i sommar kan jag lova och många middagsbjudningar. Jag längtar så mycke så jag sprängs! Nu den 2/6 kommer lillebror och hälsar på då vi ska springa blodomlopp och mysa för fulla muggar och sedan kommer lillebror nr2 och kvinnan hans Bella i slutet av juli början av augusti, perfekt till Pride och då vi förhoppningsvis har fått lägenheten. Det skulle vara perfekt att ha så nära till stan då! Shohoo!



Kommentera inlägget här: