MAY/FLO

MINA FAVORITER

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Vart i hela friden finner jag en sådan belysning.
Jag har sett en i stan men jag kommer inte ihåg vad butiken heter!!!
 
Nu har jag sett klart alla gamla glee avsnitt igen och jag har konstaterat att man kan bli ganska besviken och nästan lite sur då man kommer tillbaka till verkligenheten och inser att Kurt och Blaine faktiskt inte är tillsammans. Jag älskar dom som par! Jag har världens bästa flickvän och sambo men tyvärr älskling så älskar jag Kurt och Blaine snäppet mer. Hade jag fått som jag ville så hade jag bott med dom två i Kurts och Rachels lägenhet. Jag skulle älska att vakna upp till deras ljuva röster och kärleksvisor.
Nu ska jag kolla vidare på några avsnitt och sedan ska jag åka in till stan en sväng och kolla runt, ta en kaffe och sitta i solen kanske. Jag har extremt sunkiga kläder på mig idag så jag tror faktiskt att jag drar på mig träningskläderna istället och låtsas att jag ska och träna efter jag vart på stan.
Nu msåte jag slå igång gle innan jag spricker, jag måste ha min dagliga dos!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: