MAY/FLO

BESVIKELSE

Kategori: Allmänt

 
 
Jag var mycket glad över min underbara möblering här hemma av vad vi har liksom. Älskar inredning och ser till och med saker ute i naturen varje dag som man kan göra något vacker av till hemmet. Men min sambo var inte riktig lika nöjd kan jag säga. Jag möts av ett näää-ää. Så vill jag inte ha! Jag avskyr när en person inte kan sköta saker på ett snyggt sätt, hon hade kunnat säga det på ett så mycket vänligare sätt. Jag önska att vi inte var så olika i våra stilar. Vi har helt olika bilder på hur vi vill att våra hem ska se ut och jag avskyr när jag inte fr göra som jag vill. Ibland önska jag bara att jag hade en egen lägenhet som jag kunde inreda precis hur jag vill, som i sex and the city. Jag vill inget annat än att bo med min sambo men för mig är mitt hem sååå himla viktigt ch jag älskar att ändra och fixa i lägenheten ofta och då menar jag ofta, varje gång jag städar så kommer jag på något nytt och då vill jag vetkligen ha det så. Vi är nu inte så sams här hemma måste jag erkänna för jag vill inte prata med henne eftersom att jag är så besviken efter allt jobb jag lagt ner på fixet och sedan var det bara att ta bort allt, Vad ska man säga jag är besviken och tänker lägga upp bilder på hur extremt olika stilar vi två har, det är natt och dag på alla sätt och vis. Jag hade en period då jag tänkte nej men ajg ska testa, jag gick med på att ha det stilrent och vitt här hemma men jag gillade det absolut intet, jag tycker att det är tråkigt att komma hem till något som inte känns som mitt. Det känns inte som mitt då jag inte fått lägga mina händer i det. ähh jag hittar bilder men datorn fungerar inte på samma sätt som förr så jag vet inte hur man sparar bilder. Jag gillar industri och Jojo gillar stilrent. vi båda gillar våra stilar rakt igenom så vi kommer nog alltid ha det svårt med inredningen och det tycker jag är så himla tråkig hur sjukt det än låter, nej världen går inte under men en liten del av mig går under, ett stort intresse. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: