MAY/FLO

PROBLEMATISKT

Kategori: Allmänt



Nu är det sista natten och sedan är jag ledig över helgen. Det ska bli underbart och jag har bestämt mig för att jag ska ta hand om det yttre, kropp och ansikte. Det blir stenhårt på gym om min käresta är på och sedan blir det ansiktsmask och hela faderullan. Jag har nu även bestämt mig för en lite längre frisyr, vi får se hur länge jag har tålamod att vänta eller så kanske jag lägger i några längder indiskt hår. Vi får an se hur det blir men jag har i vart fall planer på det. Jag har nu kollar igenom gamla bilder och insåg att det tar ungefär 6 månader att få mitt hår till hakan från lite kortare än vad jag har nu så det ska väl inte vara några problem. Det är så irriterande att då man har kort vill man ha långt och har man långt vill man ha kort. Men det får man leva med. Jag har i vart fall bestämt mig för en axellängd på håret. 
I helgen ska jag ta mig in till stan en snabbis så att jag kan få tag i en ring till näsan utan plopp också. Så med andra ord, fredag/imorgon, träning? Ansiktsvård. Lördag ska jag satsa på att åka in till stan en snabbsväng och träna? Och söndag får vi se vad mitt fruntimmer har i görningen. Efter de har jag min långa jobbvecka som väntar och min son och Jojo åker till Gävle och tar semester från  mig. Det behöver dom nog så det unnar jag dom. Nu är det dags för ett bloss och sedan ska jag kolla om det kommit något nytt avsnitt av någon serie. 
Kommentera inlägget här: