MAY/FLO

PAOWS VIDRIGA INLÄGG

Kategori: Allmänt

Då jag nattetid är på mitt jobb så spenderar jag en hel del tid bakom dataskärmen. Det betyder att jag besöker alla bloggar som jag kan komma på. Paows blogg är en av dom jag kan kolla in på någon gång då och då. Det är på grund av att hon var med i PH annars hade jag förmodligen inte kolla in där. Men det här var sista gången, då jag blev extremt irriterad och tycker nu inte om henne som människa alls. Hon har väl aldrig vart en sjärna i mina ögon men en okej männiksa liksom. Men för att komma till saken så blev jag fruktansvärt irriterad över inlägget hon skrev om killen eller idioten skulle jag nog vilja kalla han som misshandlade sin hund för att den kissade inne. Jag har inte sett klippet och vågar inte heller de men jag vet att det har skickats runt en hel del på Facebook och att det är väldigt omtalat de fruktansvärda klippet. Usch, han var verkligen värd stryk och hoppas att dom tagit av honom huden för tusan. Man ser på bilderna som Paow hade lagt upp att hunden inte mår bra och att hundens ägare har psykopatögon som verkligen njuter av att bete sig som han gör. Hade han inte vetat att det var fel så hade han inte lagt upp ett sånt klipp heller, så han vet mycket väl att det kommer väcka fruktansvärda känslor hos folk och att han kommer att bli skriven om och hatad. Hoppas att han inte vågar visa sig ute nu och att INGEN är så dum att dom säljer en hund till han. Och Paows förbannade snack om att hon är en kattmänniska och inte vet hur man ska hanter en hund, vad i h-vete! Vem är så dum så att dom inte vet att man inte slår en hund för att dom kissat inne eller att man slår en hund alls. Fy jag började nästan gråta då jag läste hur idiotiska grejer hon hade skrivit om klippet. Dumskalle! Hundmänniska eller inte, tycker man att det är okej så är man inte riktigt riktig och då tycker man att det är okej med djurmisshandel. Paow ruttnade precis i mina ögon. Finns att läsa på den här sidan.
Kommentera inlägget här: