MAY/FLO

THE RIGHT ONE

Kategori: Allmänt

 


 
 
 
OMG snart är det fredag och det innebär att man får in nya pengar på sina konton och då man får in pengar på sina konton så kan man köpa skorna man har suktat efter. Dom som jag skrev om här om dagen ska jag klicka hem så fort vi vaknat här hemma på fredag morgon så att dom kommer så fort som möjligt. Sedan fick jag ett sms från en skobutik i Norrland som ska ha 20% i hela butiiken om jag inte läst fel och det råkar vara så att jag gick igenom min mobil för att redara bilder och då såg jag ett par skor som jag hade fotat sist jag var i norrland eller så var det gången innan de, ett par svarta men jag har ett svagt minne av att dom även fanns i vitt. Ett par vita såna hade suttit väldigt fint i sommar då man vill ha ett par fina skor som går snabbt att dra på sig, är bekäma men ändå fina, inga skosnören och inga täta skor som man ibland håller på att svettas ihjäl i. Men i vart fall dom hade vart perfekta och jag vet att dom skulle användas väl. Vad har jag mer som jag ska ha, det är skorna och sedan är det ett detoxte som jag ska testa att beställa. Jag älskar att testa nya saker! Det finns att beställa och läsa mer om här och på instagram @skinnymetea. Sedan har jag bara lite små saker jag ska ha. jag ahr bestämt mig för att jag från och med nu alltid ska ha en vas med blommor här hemma  jag ska i vart fall köpa en knippe i veckan. Man blir så glad då man kommer hem och ser en liten färgklick som skiner upp hela rummet. jag vill inte ha massa färg i övrigt här hemma men en färgglad knippe tulpaner blir perfekt! Nu är det dags för mig att sova, jag har lovat mig själv att gå och lägga mig utan dator klcokan 00 då jag tagit åt mig ett eftermiddagspass imorgon, börjar klockan 13 så att jag ändå hinner sova ut rätt så bra. Perfekt!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: