MAY/FLO

BF

Kategori: Allmänt





Nu sitter jag själv på bussen utan min son, det är extremt tråkigt och tomt men ack så skönt. Inget man behöver koncentrera sig på och att kunna sitta ner och lyssna på musik och vara i min egna lilla värld/bubbla är guld värt. Han är hemma med morsan sin som är ledig en vecka nu precis då jag går på min "monster"vecka. Imorgon åker dom till Gävle och då blir det tomt i hela lägenheten. Väldigt tomt och tråkigt. Men då ska jag passa på att äta min favvomat som min älskade sambo avskyr couscous, grönsaker med massa curry, andra kryddor och kikärtor. Men det är väl det lilla jag har att se fram emot. Haha. Jag är ledig onsdag och torsdag om jag inte får mig några extratimmar på jobbet, är jag ledig ska jag dra in till stan en sväng och njuta av finvädret och köpa mig en ny ring till näsan. Jag skulle vilja ha ett häng, man byter kläder var dag och sminkar sig så som man känner att man vill se ut just den dagen, varför ska man då inte byta ring med jämna mellanrum. Så en silvrig och en svart enkel ring så jag inhandla. Tror jag. Precis då jag tog ett steg utanför dörren började det regna, men nu har det hunnit spricka upp. Som tur var då jag inte verkar äga ett paraply. Hur kan tre paraplyn försvinna på det här viset?! Spårlöst! 



Kommentera inlägget här: